svar på frågestunden!

         hejsan svejsan om FRÅÅÅÅÅGA SÅ DET RYKER! :):
omg? e det ditt riktiga hår?, shit vad fint, jag har alltid trott att det är löshår. men har du självlockar eller är det du som lockar det så?
kan inte du lägga in nått inlägg på hur du fixar ditt hår ? :D

svar: japp det är mitt riktiga hår hehe, tack så mycket! Mitt hår är självlockigt faktiskt, men inte riktigt lockar utan det är mest som lite utdragna skruvar om du fattar vad jag menar, jo självklart kan jag lägga in ett inlägg, dock inte just nu, ska svara klart på frågorna sen kanske. :)

nicke nyfiken om FRÅÅÅÅÅGA SÅ DET RYKER! :):

jag såg att i din förra frågestund så hoppade du över ett par frågor om ett visst
ämne host, varför vill du inte svara på de frågor i bloggen???

svar: jag hoppade över vissa frågor eftersom det inte är nödvändigt för alla som läser min blogg att veta vissa saker.. Och jag tror nog att den som ställde frågorna förra gången själv vet svaren ;)

Emilia om FRÅÅÅÅÅGA SÅ DET RYKER! :):

Hur sköter du ditt hår då det är så långt? :)

svar: jag sköter det nog som vanligt hår antar jag haha, fast att jag kanske är lite mer noggrann med plattningen och så. Jag plattar väldigt sällan mitt hår, väldigt väldigt sällan faktiskt. plattar oftast bara luggen :)

Anonym om FRÅÅÅÅÅGA SÅ DET RYKER! :):

vilken skola och linje ska du börja på?
fastar du?
bor du i villa och var?

svar:  jag ska gå på Malmö Latinskola- samhälle mänskliga rättigheter/internationella relationer.

nej jag fastar tyvärr inte, jagt önskar ibland att jag kunde, men klarar inte av det, speciellt inte när jag går i skolan och så, blir jättejobbigt när jag inte får dricka eller äta och så och då kan jag inte koncentrara mig ordentligt. plus så älskar jag mat alldeles för mycket he he :$

japp jag bor i villa i Videdal.

annonyyyyym om FRÅÅÅÅÅGA SÅ DET RYKER! :):

vad är det största misstaget du har gjort?
önskar du att du kunde spola tillbaka tiden ?

svar: hmm det var nog en svår en... har nog inget sådant "big mistake" som jag gjort, det är nog saker och ting som har samma handlig typ, att då jag väl gör små misstag är det oftast samma. Jag brukar dock inte ångra mig för jag lär mig av mina misstag, dock inte första gången, kanske inte andra eller tredje, men så småningom så lär jag mig. En gång har jag nog gjort ett misstag och ångrat mig, tror det är ända gången..

demet&shanique om FRÅÅÅÅÅGA SÅ DET RYKER! :):

1, hur länge har du bloggat?
2. har du haft nån annan blogg innan denna du har nu?
3. hu rmånga syskon har du :)

svar: jag har bloggat i lite mer än ett år ungefär. Jag och min vän hade en blogg för ca 3 år sedan, men vill inte ens gå in och kolla där för jag vet vilka bilder som väntar mig.. Och jag har faktiskt fyra systrar, jag är minsta :)

Anonym om FRÅÅÅÅÅGA SÅ DET RYKER! :):

Ber du ?

svar: jag vet inte riktigt vad du menar, men om du menar sådär som muslimer gör 6 gånger om dagen så nej det gör jag faktiskt inte... kan inte så många såna böner eller vad man ska kalla det, hade gärna velat kunna de..

Du vet vem om FRÅÅÅÅÅGA SÅ DET RYKER! :):

Älskar du ..... Fortfarande?

svar: jag vet faktiskt inte vem ..... är? så kan tyvärr inte svara på det.

julia om FRÅÅÅÅÅGA SÅ DET RYKER! :):

favoritparfym?;D

svar: måste nog vara britney spears fantasy, älskar den! Dolce&Gabbane, The One är också helt underbar. Och har faktiskt två killparfymer som jag bara älskar fööör mycket, One million & Versace Man Eau Fraiche. Tycker faktiskt killparfymer är godare än tjej ibland, de håller tillochmed längre...

Rebecca Nilsson om FRÅÅÅÅÅGA SÅ DET RYKER! :):

1- när du gjorde din piercring hur många veckor/månader väntade du tills du fick ta av den?
2- var piercade du nånstans?
3- var rekommenderar du nånstans att pierca sig förutom där stället du piercade dej? asså triangel elr arlöv exempel?
4- tänker du färgat håret helt nångång ? isf vilken färg? :)

hoppas du svarar på de här frågorna så e du jätte snäll o jätte gullig puss o kramar o fortsätt blogga tills du blir gammal haha ;)/ ALLA ÄLSKAR DIN BLOGG

svar: 1. efter att jag gjort min piercing skulle det ta typ 2 månader innan jag fick byta, men jag bytte tidigare eftersom att jag kände att min nästan var färdigläkt. 2. Jag piercade mig i en studio i Limnhamn. 3. jag vet faktiskt inte eftersom att jag bara ahr piercat mig där i limnhamn, men indiska i triangeln kanske? 3. Har funderat på att göra det helfärgat brunt någongång, men än så länge tycker jag om att vara halvblond haha, med hjärnan kan man väl säga helblond :)

haha tack så myycket, kram! :*

Dubbel W  om FRÅÅÅÅÅGA SÅ DET RYKER! :):

1 Var bor du ? - jag bor i Videdal
2 hur gammal e du ? - 16 år.
3 ditt namn för och efter ? - Raghad Alamshadani
4 Hur mycke väger du ? - 50 kg haha
5 vad äter du ? - fågelmat.
6 e du tillsammans med någon ? - no.
7 Om inte vem tycker du e fin eller gillar ? - tycker det finns en massa fina person runt omkring faktiskt. :)



ja detta var val frågorna för denna frågestunden, haha förlåt att jag svarat lite sent men här är det iallfall, bättre sent än aldrig :)

Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: okej, ska slappa :P

haft en bra måndag? :)

2010-07-19 @ 20:56:31
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: Christianolea

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-11-08 @ 10:39:55
URL: http://christianolea.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />