tisdag.

hejhopp sockertopp!

har märkt att mitt bloggande har vatt liksom varannan sag eller så. Faktiskt inte planerat, har tydligen inte tid varje dag antagligen, mrs. BUSY här ni vet ;), haha nej skojar bara men har haft mycket med skolan och så på sista tiden, och ska inte stå här och ljuga och låtsas att jag pluggar haha, menmen. ja skit i det nu.

Är hemma nu efter att ha varit på en liten "kolla-skor"-runda med my sistah hittade inte så mycket, var ju i stan igår också och kollade, köpte med mig en jättesöt klänning och ett par sjukt snygga skor, som jag är helt kär i! Skorna är till balen som är om mindre än en månad (omg!), men klänningen vet jag inte riktigt, den var söt, och ROSA (daaah) så därför fick den såklart också åka med hem, tyckte synd om den he he!

Men om det blir akut och jag inte hittar någon annan klänning till balen så blir det nog den ag köpte igår eller min klänning som jag köpte i polen som också är rosa hehe, den här jag ändå inte hunnit änvända, prislappen hänger fan fortfarande kvar. Typiskt mig att dra ut på det så länge innan jag använder något nytt som jag köpt.

Men saken är att jag har mixat ihop outfit'sen i mit huvud så jävla perfekt, men är fortfarande lite osäker. För jag har tre festtillfällen som jag behöver klänning till den kommande månaden och jag har tre klänningar så nu gäller det bara att pussla ihop vilken klänning till vilket tillfälle haha. :)


haha den ska faktiskt förbli hemlig tills jag bestämt mig om jag ska ha den på balen eller inte. Om jag ska ha den på balen så får ni inte se den förens då, annars visar jag självklart den :)


HE HE HE, samma med skorna! pusssssssss

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag vet vilka skorna ärrrr :D

2010-05-11 @ 19:44:06
URL: http://rebeccaklinteberg.blogg.se/
Postat av: nelly

Nellsan vet vilka skor det är, moahaha! :D

2010-05-11 @ 21:33:25
URL: http://nellyrubins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />