lite mer shopping, idag.


den här klännignen bara skrek efter mig idag, var bara tvungen att dra med mig den hem. Den satt sjukt fint på och var jättesnygg, speciellt med det nätet som är på framsidan ovanför v-ringningen!


och så den här var bara för skön för att inte köpa haha, alltså jag vet inte OM den ska vara oversize men jag tog storlek L för jag ville ha den så stor och lös, den var jättemysig iallfall.


och den här jeansskjortan ville också följa med hem, tror den hade blivit ledsen annars...


och sen denna sjukt gayiga "mössan" eller pannbandet rättare sagt, nej men typ en halv mössa, min syster kom med den när jag stod i kassan och skulle köpa det amdra och bara "ohh denna måste du också ha!" så den tog jag också, sjukt mysig är den! Kände mig som en sån där rysk dam när jag gick runt i den, satte ju på mig den exakt när jag gick ur butiken för det var så kallt :)

Kommentarer
Postat av: anna

Haha åh, det är faarligt gott. Mumselimums ;D

2010-11-04 @ 11:12:41
URL: http://madeinjapan.nu
Postat av: keela

inte jag heller!!!!:O

2010-11-04 @ 12:01:33
URL: http://keeela.blogg.se/
Postat av: lina

Hej jätte fin blogg

Snälla kan inte du lägga ut en bild på din garderob?? För du har sjukt fina och mycket kläder

2010-11-04 @ 14:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />