onsdag.

hejsvej alla sockertoppar!

Vad har ni för er denna onsdags eftermiddag? Sälv sitter jag och dör av svält, väntar på att mamma ska göra maaaat for me, tycker hon borde skynda sig lite nu faktiskt... Är iallfall hemma från skolan som ni säkert fattar och jag är så jävla trött, men ska verkligen inte låta tröttheten lura mig till en powernap som jag vet att jag inte kommer att vakna ur i tid så jag låter bli idag...

Justdet, igår.. Det var ju bajram, eller Eid som det heter på arabiska, så vi drog ut med min farbror och hans familj och min familj och åt på restaurang. Ska verkligen inte ta upp allt som hände, men en helvetesdag var det kan jag lugnt säga er. Halva dagen blev förstörd, men vi gjorde såklart det bästa av situationen och fortsatte ha en trevlig kväll med familjen ! :)

nu skriker min mage så jag ska fasktiskt gå upp och se vad mami sysslar meeeeed! :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

din lilla snotunge, du är 17 år och kan inte röra röven och göra något själv! har märkt att du aldrig gör något själv, tårkar din mamma dig i röven efter att du vart på toaletten också eller?



"väntar på att mamma ska göra maaaat for me"

"nu skriker min mage så jag ska fasktiskt gå upp och se vad mami sysslar meeeeed! :("



herregud harde du vart min dotter hade du fått på käften

2010-11-17 @ 17:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />