söndag.

åhhh får ångest av de här jävla söndagarna! Har iallfall nyss slängt i mig lite frukost och nu sitter jag bara vid datorn och typ gör inget vettigt.... i väntan på att klockan ska bli tillräckligt mycket för mig för att dra till jobb. Mitt söta lilla jobb haha. Ska nog också sätta igång och plugga lite innan jag drar, duktiga flickan här...

Alltså jag vet inte vad jag ska skriva i detta otroligt tråkiga och dryga inlägg, vill bara skriva något men min sega hjärna vill inte klämma fram något vettigt så ni får detta fina "morgoninlägget".

GLÖM FÖRRESTEN INTE ATT STÄLLA FRÅGOR I MIN FRÅGESTUND SOM JAG TROLIGEN AVSLUTAR IKVÄLL!


BILD SEN I SOMRAS

Kommentarer
Postat av: sötis

så söt

2010-10-17 @ 19:04:57
Postat av: fp

du har löshår va?..

2010-10-20 @ 12:36:38
URL: http://fashionpatrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />