tisdag!

hejhopp , detta kan mycket möjlöigt vara mitt sista blogginlägg... någonsin. Det är ju tisdag vilket betyder ridning för min del. Så alldeles strax ska jag traska iväg till stallet, och idag har vi ju då hoppning, därav anledningen till varför detta skulle kunna vara mitt sista inlägg haha.. Aja får väl hoppas på att jag kommer hem hel ikväll hehe.

Sitter iallafall med ridkläderna på och väntar på att nelly ska komma hit sen så drar vi, skolan idag var helt okej, lite smådryg och väääldigt sömnig. Kom hem för ett tag sen och har ätit och laddat upp inför dagens ridlektion, vi hörs ikväll (om i survive), pusssss sålänge!
bild sen somras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />