tisdag!

hellu broder från en annan moder!

vad gör ni era busar?! själv sitter jag som en taliban med handduken virad runt huvudet, mysigt huh! Som ni förhoppningsvis förstod så har jag nyss duschat. Innan det var jag i stallet, red ju idag. Och fysana, idag var nog en av de mest jobbiga ridturerna!  1. har fått blåsor på händerna så mycket som hästjäveln drog och jag fick hålla emot! 2. har så jävla ont i min axel så mycket som jag fått spänna den. 3. mitt knä känns typ löst? aja skadad chey här!

aja ätr iallfall hemma och tar nyss tagit en varm skön dusch och nu ska jag äntligen få äta min goda (nyttiga) pasta sallad som jag väntat på hela dagen hehe! Imorgon bitti blir det att dra mot farbror doktor, gillas inte. men ja. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />