fredag!

hejhopp sockertoppar!
blev inget bloggande igår som ni säkert märkte. Stack hemifrån runt åtta på morgonen och kom inte hem förens tio på kvällen. Jobbade efter skolan och när jag kom hem var jag bokstavligen stendöd, så sjukt trött att jag däckade direkt! Jobbet gick iallfall skitbra och jag var jättenöjd efteråt haha, det är faktiskt skitkul att bara ringa runt och störa folk. nej kanske inte riktigt så men det är kul när man säljer bra, och jag sålde skitbra trots att det var min första vecka.. :)
en rolig sak med det jobbet jag har är namnen på folk som man ringer, till exempel igår fick ett namn på en man som hette "GAY" ja GAY, alltså man ba liksom "ehhm är g..ay hemma?" haha kunde inte låta bli att skratta mitt i samtalet... haha. eller de bitterfittorna man stöter på "nu är de jävlarna som ringer hit igen, vi vill inte ha något!" *klick!* haha ja en massa kulkul.
men ja, äntligen fredag iallafall, ingen aning om vad som händer ikväll faktiskt, har ett par alternativ som jag ska försöka välja mellan nu haha, annars får jag önska er en finfin fredagskväll! :*
miiisssssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: josefine

bra blogg! det skulle vara kul att se bilder på ditt rum. :)

2010-09-24 @ 17:20:47
Postat av: Anonym

var jobbar du nånstans ? hur länge ska du jobba ?

2010-09-24 @ 18:10:14
Postat av: Malin

sv: vars jobbar du? :)

japp

2010-09-24 @ 18:44:23
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ser inte ut som på bilder "/

2010-09-24 @ 19:24:41
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2010-09-24 @ 21:34:10
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det du på bilden?:)

2010-09-27 @ 20:52:35
Postat av: Anonym

är det du på bilden?:)

2010-09-27 @ 20:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />