helgen är kassa bloggdagar

jajajaj jag veeeet min update suger nu förtiden! Men som sagt så kan jag inte siotta och blogga hela dagarna på helgerna vadfan. Har ju varit hos afro sen  torsdags eftersom att hennes pärson är i Dubai så vi har haft huset helt för oss själva hehe, coolinagr. nej men vi har varit duktiga faktiskt.

När jag kom dit igår kväll efter att jag varit hos min mormor så hade Aff och Adriana lagat tacos och dukat fram fint och så, jättegulliga haha. Så åt vi och så, sen hade vi det trevligt resten av kvällen. Adriana stack dock hem runt ett tiden så då var det bara jag och äff. Resten av natten är historia hahaha, kan bara säga att jag nog inte har skrattat så mycket som igår natt/morgon på jäävligt länge, och vi gick ju inte och la oss förens 8-9 tiden imorse så det är super! kom iallfall hem runt ett idag, och nu ska jag snart börja göra mig iordning, Bitis fyller år så ikväll ska vi hem till mögis och fira ! jalla puuss byee! lovar att det blir massa bilder och bloggande ikväll eller imorgon!


Kommentarer
Postat av: Vincent

Är DU medveten om att det är 11/9 ( elfte september) idag? Tiden må ha gått fort och allt fler glömmer denna dag. Kanske borde du göra ett inägg till deras minne.

Gör som tusentals andra idag och uppmuntra alla läsare om vad som skedde för exakt 9 år sen och att vi inte får glömma situatonen då. Sprid vidare..

Tack på förhand!

2010-09-11 @ 17:29:53
Postat av: siiiv

hej, du är super vacker.

men jag undrar vilken masckara du använder för dina ögon är suuuuuper fina :)

2010-09-11 @ 19:15:40
URL: http://sivvljunggreen.blogg.se/
Postat av: Killen :))

Du är rkt sööt, kan jag bara säga!

E du en irakare?, för alla irakiska tjejer e dom finaste :D♥ XOXO

2011-06-01 @ 15:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />