im home now

hejhopp fåglar!

är hemma nu faktiskt, är så jävla trött så det inte är sant. Drog ju till Bita med resten av folket, för hon fyller snart år. Vi hade jättetrevligt faktiskt, åt en massa (MASSA!) gott, snackade skit (hehe), och lite sånt, ja allmänt trevligt och kul iallfall! Efter att vi varit hos bitis så drog vi till stan lite, chillade med livet tills R kom och hämtade mig och rorsa..

Eftersom att jag bara sovit tre timmar så har jag varit jävligt trött hela kvällen vilket har varit lite störande så jag ska alldeles strax krypa ner i säng, äntligen min sköna egna, KALLA säng denna gången och inte i någons stekvarma rum! aja bilder och så kommer imorgon så håll utkik, både ifrån ikväll och igårkväll, pusss! :*


fan vad fula vi är, love us.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />