jajajajjajaaaaaaaaaaaa

chilla me dliveeet folk! attackera mig inte med klagomål om min update. mrs.busy här, kan inte hjälpa vadfan. Har ett hektiskt liv, hinner inte ens klia mig i huvudet. haha nej driver med er, men nu på helgerna så måste ni förstå att jag inte kan sitta och blogga hela dagarna, jag har faktiskt ett liv hehe..

igår efter skolan drog jag till ox o träffa älskling, sen sov jag där. Idag kom vi hit och mögi ska sova här inatt. Vi ahr varit hos reham, kom hem för en stund sedan och vi är cptrötta ska ni veta. mongot har redan däckat bakom mig så jag sitter här och hör de finfina snarkningarna! Vi hade iallfall jättekul därborta och så.

bilder och så från helgen kommer antingen ikv, tror dock inte, eller imorgon (söndag). Söndagar är sådana perfekta bloggadagar ni vet då man ändå bara ruttnar hemma ! :)

Jag hoppas iallfall att ni haft en kanonhelg!


en bild från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />