Onsdag.

hejhopp i byxan!
ohh på tal om i byxan så har jag aldrig varit så kissig som jag var idag, fyfan. alltså detta är ju jätteintressant haha men jag måste berätta vilket turbarn jag är. not. Efter skolan drog jag, aff och sanna till stan och åt på subway (yummie!). Efter det skulle vi ta bussen hem och redan innan jag hade ätit var jag kissig som satan alltså. Sen när vi väl hoppas på bussen och lyckligtvis ska hem så jag kan få kissaaaaa så bara dör bussen mitt i vägen, helt sjukt, så vi fick alla hoppa av och stå och vänta i typ tio minuter en kvart på nästa buss, och det var en massa fontäner runt mig där det sprutaaade vatten, så det gjorde ju inte mitt hålla-mig-för-att-kissa-på-mig-kämpande bättre. alltså seriöst jag höll på att dö. Och när buss fittan väl kommer så är den proppfull så vi trängde ihop oss som sardiner där bak i den äckliga bussen, till sist kom vi hem och jag var lyckligast i världen.
Ska aldrig mer gå utanför huset utan att ha kissat hehe, lär er av mitt misstag! :(
aja nu sitter jag och väntar på att idol ska börja sen ska jag fanimig dirrmode ner i sängen! är skittrött, så det blir inte mycket bloggande idag, sorry, hehe. pussa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />