@school.

sitter i datorsalen i skolan just nu... vi har samhällskunskap och ska arbeta fritt om Valet 2010, vi ska ju som sagt ha valdebatt och jag ska representera Moderaterna. Så nu sitter vi här och typ har skrivit ut lite skit, resten av tiden spenderar vi på att kolla roliga klipp och bloggaaaa hehe. Nej men slutar fan jättesent idag. klockan tjugo över tre, jag tycker det är sent, för att vara en fredag! Men jaja, efter skolan drar jag nog till oxie och ska träffa älskis sen blire hemåt på kvällen. Nej nu ska jag fortsätta leka politiker och vara smart hehe, pusspusss! :*


Kommentarer
Postat av: Wararat

svar, jag är sjuk :( görs?

2010-09-03 @ 20:38:01
URL: http://noxea.blogg.se/
Postat av: Amelia

hejj raghad skulle bara fråga vilka smink använder du? asså masscara,puder och ögonskugga och sånt ? :D

2010-09-04 @ 12:08:34
Postat av: Anonym

buuu för uppdateringen :(:(:

2010-09-04 @ 23:30:48
Postat av: Runarveronika

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-02-04 @ 13:38:35
URL: http://runarveronika.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />