onsdag.

saaaaaaatan vad trött jag är alltså. Helt sjukt ! Vill bara ta och lägga mig ner och sova nununu! Och har så jävla ont, det är skitkonstigt, känns typ som om jag får stick i hjärtat hela tiden, riktigt jobbigt.. ajja iallfall så tillbaka till my tiredness haha. Ska iallfall fan inte göra samma misstag som igår att jag "råkar" somna på soffan och vakna upp på kvällen som en idiot och tro att jag sovit i en kvart när jag i själva verket sovit i två timmar haha.
det blir liksom den "ähh jag ska bara lägga mig ner lite", "ska bara vända mig en liten stund", "ska bara blunda i ett par sekunder" och vóila! där har du fått världens powernap! :)
Har nyss iallfall ätit och så, ska plugga lite snart och ta det lugnt bara. tills det blir tillräckligt sent för att man ska få sova! :)
hehe hade råkat skriva Torsdag i rubrik fast än att det är onsdag idag, yrboll. Tur att jag har linne då som uppmärksammade mig om detta, så det är onsdag idag gott folk, inte torsdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />