we love disney


åhh saknar alla dessa här filmernaaaa! har nästan glömt bort hur mycket jag älskar att kolla på tecknat, hur mycket jag fortfarande älskar askungen och rapunzel och snövit och hela gänget. Eller hur jag fortfarande kan nästan vartenda låt utav nästan alla disneyfilmer. ska fan ta och ha en disneyfilmkväll snart tycker jag, då jag kan friska upp minent och kolla på mina favoritklassiker ! :)

men en sak gör jag faktiskt fortfarande.... Jag kollar på disneychannel och älskar alla program som går där haha. Allt från kim possible till rasten och allt man kollade på när man var mindre, but i stilllll do it, and looove it! lite då och då måste man faktiskt släppa ut barnet i sig, jag är ju trots allt fortfarande 16 år bara, still a babyyy ju ! hehehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />