dumbass.

alltså helt seriöst så måste jag dela med mig om hur jävla efterbliven jag kan vara ibland.. Helt otroligt. Idag gick jag runt i skolan med min rosa söta lilla (otrolgit lilla) Ipod fastknipsad på min halsduk, efter ett par timmar upptäcker jag att jag blivit av med den och får panik, så jag går runt och kollar överallt där jag suttit, rotade upp väskan kanske tio gånger och gick runt och frågade "har någon sett en rosa liten Ipod?"

till slut ville jag ge upp livet tills jag upptäcker en sak, DEN FKN HÄNGER PÅ MIN HALSDUK OCH HAR GJORT DET HELA TIDEN! hahaha jag ville seriöst slå mitt eget huvud i väggen, men alltså vem ska man skylla på? Idioterna som hade den framför näsan när jag fråga klart och tydligt "har du sett en rosa liten Ipod?!", eller ska jag skylla på mig som bara glömt att jag knipsade fast den där.. ? hehehe


smart arab = bara trams.. jag lever upp till det fint ju!

Kommentarer
Postat av: ModelBea



Hej :) !

Var med och tävla om en massa extraläsare hos mig i "Dagens bloggar" Idag drar jag 3 vinnare!!



Kram Bea

2011-01-14 @ 18:47:35
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />