gäsp gäsp.

alltså jag satt och tänkte på det skummaste man kan tänka på idag i bussen, att gäspa!? Varför? ja fråga mig inte, har inget vettigare att tänka på. Men alltså varför gäspar man? Har ni lagt märke hur jävla ful man ser ut när man gäspar, man ser ju ut som ett missfoster som gapar och typ ska skita på sig. Och bara för att jag satt och tänkte på hur ful man var så kollade jag runt i bussen, och med tanke på att klockan var runt 9 i morse så kan ni säkert förstå att många satt och gäspade, alltså jag vet inte varför, men jag kunde ju fan inte låta bli att skratta... Gud varför, varför är jag så konstig?? Och jag kan svära på allt jag äger att bara under tiden jag skrev detta inlägget har jag gäspat mer än 10 gånger, helt sjukt? Tror den gäspande bebisen smittade mig, och eftersom att det är TVÅ bilder så kanske den DUBBEL-smittade mig? vem vet... förresten, varför smittar gäspningar? Ja många frågetecken i detta inlägg, hoppas gud har svar på mina frågor, eller ni?



Kommentarer
Postat av: Anonym

utan att tänka efter så började jag själv gäspa automatiskt

2011-01-20 @ 20:14:41
Postat av: Nenaa

Haha jag gäspade oxå hahahhaha

2011-01-20 @ 21:14:53
Postat av: Anonym

du gäspar pga av syrebrist haha

2011-01-20 @ 23:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />