jo tack jag lever, halvt...

hej mina fina läsare!

Hoppas ni hade en fin nyårskväll igår, det hade iallfall jag, för det mesta iallfall.. Men känner mig så jävla sliten och trött och allt vad det nu är. Somnade inte förräns klockan halv sju imorse så det är nog en av anledningara.. så idag ska jag ha en recover-day då jag nog ska sätta på en mysig film och bara sitta och kolla och vara för mig själv..

Men ja, nytt år nu då, känns kosntigt att kolla i kalendern och se att det står "2011". känns så.. ovant, och konstigt för den delen. Men nu är det ett nytt år, nya tag som ska tas och försöka göra detta året bättre än det senaste. Eller det blir ju vad man gör det till så man får väl göra det man kan för att göra det bästa utav det.. :)

Men hoppas ännu en gång att ni hade en fin kväll igår och inte fick raketer på er, skrapade upp era knän och allt vad det u är. pusspuss! gott nytt år förresten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />