magic egg.

haha jag blir mer och mer förvånad för var gång jag hittar konstiga grejer på internet. alltså nu för tiden finns ju i princip ALLT att köpa på internet, verkligen allt.. Tillexempel detta, hittade en rolig grej här. Det är ett "masgiskt ägg" som man beställer, så ska man då vattna det och med tiden så växer det upp en växt med antingen "i love u" eller "happy birthday" inskrivet PÅ bladet, riktigt häftigt ju. Vill faktiskt testa och se hur det ser ut, hade ju varit en perfekt överrasknings present att ge bort till någon :)




KLICKA HÄR FÖR ATT SE HUR DET FUNGERAR (VIDEO)!


Kommentarer
Postat av: Secret Fashion Project

Sv: Sätt dig ner å börja designa:) Det bästa sättet efter du har designat är att ta kontakt med fabriker som kan tillverka dina designs, fast då måste du tillverka stora kvantiteter. Finns ett fåtal fabriker som tillverkar små kvantiteter också. Det är lite svårare att designa för företag som typ H&M etc, då måste man ju vara riktigt bra eller så måste man ha gått nån slags designskola. Men jag har postat upp en länk på min blogg där man kan lägga upp sin design och där folk kan rösta på den. Den design som får mest röster blir tillverkad och säljs då på sidans webbshop. Kolla in sidan, kanske kan vara nåt för dig=)

2011-01-23 @ 22:58:38
URL: http://secretfashionproject.tk
Postat av: Angelina

sv: jo min helg har varit awsm!! :D

2011-01-24 @ 08:26:38
URL: http://leath.blogg.se/
Postat av: rebu

böööög kan du bloggis mer som innannnn.. jag sitter här å väntar å väntar på dina bögiga inlägg men det kommer ju knappt några.. blir ledsen, love u , din bäth

2011-01-24 @ 14:37:40
URL: http://rebeccaruff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />