mitt 2010. del 1.


började året med sparesan till Polen med mina fina tjejer.



firade min vän melisas födelsedag samma natt som vi skulle åka till sälen.



en skön skidresa i sälen i februari med gänget.


var ute och firade min födelsedag med tjejerna en skön vårkväll, då man kunde gå i skinnjacka.. och fick den finaste presenten, ett kollage med massa bilder på oss, som nu hänger i mitt rum, älskar personligt presenter !



våren började titta fram ordentligt och vi var jätteglada i skolan och övade en massa till något uppträde vi skulle ha i think. Helva dagarna i skolan spenderades solandes i skolgården. miss it!




några fina kvällar var det under våren också ! Denna dagen piercade jag mig även i naveln, kommer ihåg hur försiktig jag var med kjolen som var vid magen att den inte skulle röra vid haha.



många utedagar blev det när värmen började närma sig mer och mer.



Trey Songz konsert i danmark med reham och gänget , superkul!

































juni månad var nog den bästa, eller mest händelserika månaden. Det var läger i hästveda, karnevalen där jag avr Avatar, balen, turkiet och allt möjligt, så Juni månad var nog min favorit månad under året som passerat. Detta var bara på första halvåret, andra delen slänger jag nog in imorgon eller något, ska kolla på Ringaren i notre Dame nu, älskar disneyfilmer! :*

godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Patte

hur mycket kostade spa't och var ligger i poolen ligger det? vad heter hemsidan som man kan boka osv, var de värt att åka dit ? kan du inte berätta vill gärna åka på till ett spa

2011-01-02 @ 11:53:06
Postat av: Angelina

detta kallar jag för BILDBOMB!! haha :9 fina bilder!

2011-01-02 @ 15:20:15
URL: http://leath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />