no school today.

Som sagt så var alla mina lektioner inställda idag så vi fick ledigt från skolan idag, jätteskönt. Fast ångrar lite att jag vaknade så sent, nu är vi back till att inte kommer kunna somna inatt, helvete... idiot jag är ibland. Är på lite ångesthumör nu också, varför vet jag inte, som salt på såret, blir ju perfekt va..

Min söta mormor är också på besök hos oss idag så så ska snart upp och äta med the family, och sen så ska jag plugga lite mer, ni får ha en bra dag, för hoppningsvis bättre än min.. kram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket photoshop program använder du ifall du ska redigera bilder o så :)

2011-01-12 @ 15:51:46
Postat av: Anonym

Du är riktigt vacker, och din blogg är riktigt bra, fortsätt så!

2011-01-12 @ 19:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />