@rebs place

hej hopp bloggi!
allt bra med er? ja jag hoppas det iallfall, här är det super iallfall. Är bara jävligt trött, vilket är bra faktiskt, så jag kanske kan lägga mig i tid inatt och möjligtvis kunna stiga upp imorgon bitti. Är iallfall fortfarande hos rebecca, väntar på att min syster ska hämta mig sen blir det hemåt. Ska duscha och göra i ordning lite inför skolan imorgon, känns lite ovant att säga det men ja haha..

Igår kväll hade vi ganska mysigt faktiskt, drog hem till en vän och kollade film, bakade en fet jävla kladdkaka och tjockade oss, skön och lugn lördag helt enkelt, hoppas att ni också hade en fin kväll!


oh gud jag dör. ta mig bort från Sverige t tills äcleksnön är väck!

Kommentarer
Postat av: Angelina

frän bild :)

2011-01-09 @ 18:49:38
URL: http://leath.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHHA din jävla outbildade människa som skrev det där om kulturen/mellanöstern. Du ska bara veta att du är sjuukt pinsam och man vet DIREEEKT av sätte du skriver på att du är avundsjuk på raghad så gå och dö eller skaffa dig ett liv jävla smuts.

2011-01-09 @ 20:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />