the fear in his eyes.





haha gick runt och letade efter min systers son innan idag för vi skulle äta, han är här eftersom att min syster är i Holland. iallfall så letade jag efter honom men ingen Amir syntes till, helt plötsligt ser jag en svart liten klump i hörnet av vardagsrummet, bakom sofforna, och där höll lillskiten till med sin Ipad, med rädslan upp till öronen, och gissssa varför han sitter gömd? för han är rädd för MILO, hur fan kan man vara rädd för min lilla milo.. :/

haha fyfan vad vi skrattade, jävla skitunge. Och detta var också en liten hälsning till hans mamma som säkert ser detta, han saknar dig ! :*

Kommentarer
Postat av: Rebecka

sv;jag fira med mina närmaste vänner och min pojkvän :)

2011-01-03 @ 19:29:17
URL: http://fromheaventoearth.blogg.se/
Postat av: Anonym

horoooskoop tack:(

2011-01-04 @ 16:29:27
Postat av: Anonym

Vad har hänt, vf blogar du inte?

2011-01-04 @ 19:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />