torsdag.



hej snyggingar!

Är hemma från skolan nu, har ätit och nu är jag tjock och mätt! Vilar lite vid datorn innan jag sätter igång och pluggar vidare lite till. Har känt mig jätteduktig denna veckan faktiskt, har pluggat flititgt och gjort läxor som jag ska. En bra start på terminen faktiskt, hoppas bara jag fortsätter så :)

Å andra sidan så är jag otroligt trött, hade jättegärna bara velat lägga mig ner och sova en timme eller två, men jag avstår idag. För jag vet att mina "en timme" kommer att bli tre eller fyra timmar och då kan jag så gott som glömma nattsömnen som jag helst vill ha ikväll.. Så jag ska försöka hålla mig vaken och plugga tills jag däckar!

om det bara gick att göra som tom och jerry, dvs sätta tandpetade mellan ögonlocken så ögonen förblir öppna.. hade varit något. Det där med tejp går ju också, fast det vill jag INTE testa.. fler gånger! (ja jag har provat haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />