kommentarer&svar.

Anonym om hey sweet thaaaang !:
jisses vad du shoppar...

SV; hehe i cant hel it...

Anonym om hey sweet thaaaang !:
skorna, vart är dom ifrn! super snyggaaaaa

emelyy om hey sweet thaaaang !:
snälla kan du säga vart du har köpt dina skoo?

SV; de är ifrån H&M, allt vart beställt ifrån därifrån :)
Anonym om stripes.:
HEEEJ :D du är så fin , vacckkeer. älskarr din blogg läser varje varje dag :D jag undrar hur många bloggtittare du har och ifall du tjänar pengar på din underbara blogg säkert du gör. Fast hur mkt vill jag veta:D lycka lycka till blogga blogga mkt du kmr bli KÄÄÄÄÄÄÄÄÄND :D

SV; haha aw nej men tack så jättemycket! Vad kul att du gillar den, blir jätteglad! Mina läsare varierar jättemycket faktiskt, någon dag kan det vara 600, en annan dag kan det vara mindre eller så, så det varierar ganska mycket faktiskt. Och det är inte så att jag tjänar på min blogg som månadslön och så, utan jag har ju reklam som ni säkert ser på sidorna, jag får en viss summa för varje gång ni går in på hem, sidorna hehe, så gå in där vettja! :) och ännu en gång, TACK!
Samarina om fresh to the death!:
Hej ! jag undrar hur du egentligen tjänar på din blogg det jag menar är alltså, hur du gjort ? och hur blev du så känd ? hade varit tacksam för svar :)

SV; Svar finns i kommentaren ovan angående "tjänandet", inte för jag kan kalla det "tjäna något på bloggen" men ja haha. Och känd är jag absolut inte haha, är bara en en tonårs tjej i en håla i Malmö som har en liten skitblogg som några har fattat tycke för :)
hej om Nenaa inlägg!:
Gå ut med honom varannan timme och ge jättemkt beröm när han han kissar och bajsar ute. Och säg ifrån om han gör det inomhus. Sen lägg tidningar inne och ifall han kissar så lyft över honom till tidningen och ge beröm. Det är vad vi gjorde med vår hund i alla fall :)

Anonym om Nenaa inlägg!:
gå ut med han vart anna timme

SV; tack för tipsen! han har skött sig bra de två senaste dagarna så hoppas det fortsätter haha :)
Anonym om random.:
vaför säger du du e muslim om du har ett jävla kors i örat ditt svin????=S

SV; någon annan har svarat på detta så jag behöver själv inte göra det:
"Anonym om random.:
din blinde fanskap e du ballögd, de e ju en trollslända .. snea människor
"

där har du svaret, det är en trollslända, titta liiiite nogrannare innan ni går till attack människor :)

Kommentarer
Postat av: M I N I I Z Z A

låter bra de:D

2011-01-15 @ 17:06:31
URL: http://miniizza.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför har du inte haft kille :o

Varför vill du inte ha en:o

Hahah sjukt grymt!

Men äre på grund av din religion eller nåt annat?

Kände du nån press innan när du såg dina vänner ha?

Känner du dig aldrig ibehov av kille?

Hur känns dt att aldrig ha haft ngn

2011-01-15 @ 17:08:24
Postat av: jätte bra blogg

hela världen går väl inte under om det nu hade varit ett kors plus söla har samma gud och han är nog inte så dömande för ett litet örhänge. dock var det ju inget kors men som sagt omd et hade varit det.

2011-01-15 @ 18:27:26
Postat av: jätte bra blogg

alla*

2011-01-15 @ 18:28:05
Postat av: Anonym

Är man mindre muslim bara för man har ett kors`?

Korset spelar inte någon roll, om du tycker det så har du inte särskiljt stark tro

2011-01-15 @ 19:44:47
Postat av: nor

hahhahahaha så fucking hård dissning den sista fick döör! king raghaad!

2011-01-15 @ 20:27:20
Postat av: ninna

var kmr rebecca hon din kompis ifrån

2011-01-15 @ 20:28:04
Postat av: hej

varför sluta du skriva var du har köpt dina kläder på dagens outfitt

2011-01-16 @ 12:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />