virus i datoooorn suckers!

hej svej på er mina små sockertoppar!
Om ni undrar varför jag varit kass med uppdateringen idag så beror det på att skitdatorn har fått ett jävla virus så hela datorn bara dödde helt igår, idag kom det någon gubbe och tog med sig den hem, han ska göra den frisk.. Så nu sitter jag på min dator som jag vanligtvis inte brukar sitta vid, varför vet jag inte, men tycker inte om denna, men nu gör jag det ändå för att blogga lite... är ganska trött och så, trots att jag vaknade för två timmar sen, jävla powernaps!
aja nu ska jag langa in litta bilder i datorn så jag kan slänga upp dem härr, pussiiies! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej.. kan du inte vissa hur du gör ditt hår.

nice blogg du har

2011-01-20 @ 19:43:25
Postat av: Anonym

still thinking about you..

2011-01-24 @ 17:46:22
Postat av: .....

still thinking about you..

2011-01-24 @ 17:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />