kommentarer&svar.

hondendar om chessssss.:
aaaah snyggt! ^^ Alltid lika sött när du har benvärmare som sticker upp lite ur kanten på stövlarna. Nu vill jag se när du ha så till uggs oxå =P

Men dina stövlar! OMG.. jag blir yr O.O hah

SV; tackar ! ^^, åhh slängde mina uggs för ett par veckor sen, jävla idiot jag är, trots att de var lite rostiga så ade jag ju ändå kunnat ha dem på mig lite till. Så har tyvärr inga uggs, kanske kan vi hoppas att någon snäll tomte slänger ner ett par under granen i år? & ja stövlarna är liteeee skumma att kolla på haha!

sara  om denim+denim.:
Hej, vart har du köpt dina skor? :D

SV; mami köpte de åt mig, men har faktiskt ingen aning om vart .... sorry.

Anonym om dagens look. all natural baby.:
kan du tipsa om några bra bloggar :)?

SV; jag läser de vanliga bloggarna som säkert ni andra också läser haha, de är ju då Kenzas, Paow's, Dessies ibland, läste mer innan men tycker hon har blivit så tantig. inte lika kul att läsa längre, men tittar in ibland. Kissies läser jag också ofc haha, hugo rosas ibland, anaginas :)

Anonym om onsdaggg:
varför gjorde du sån ultraljudsundersökning? (:

SV; en bulle i ugnen.. :/, nej fan heller haha skoja bara för guds skull. Nej men det är för mitt hjärta, har ju fått göra massa sånt, EKG-undersöningar, ultraljud, astmatest och allt vad det nu är, snart är det äntligen över med alla dessa jävla sjukhusbesök hoppas jag :)

Beundrare om dagens outfit.:
Du är väldigt fin ska du veta =D

SV; fick denna kommentaren häromdagen, blev helt så glad haha, vet egentligen inte varför, får ju snälla kommantarer av er ganska ofta men just denna blev jag lite extra glad av faktiskt, tusen tack :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />