kommentarer&svar.

Mina  ([email protected]) om stripes.:
Var kan man hitta tröjan på HMS' hemsida har letat riktigt mkt hittar nt den:'( snälla säg!

SV; klicka HÄR så kommer du till sidan, nu är det dessutom REA på den så den kostar endast 99 :-, ett riktigt kap ju!

ninna om kommentarer&svar.:
var kmr rebecca hon din kompis ifrån

SV; min fina rebecca är ifrån Ungern.
hej om kommentarer&svar.:
varför sluta du skriva var du har köpt dina kläder på dagens outfitt

SV; vet faktiskt inte, det är inget jag tänker på, men om ni vill jag ska skriva det på varje outfit så kan jag göra det ?
sara om for the first time in my life...:
varför är du så rädd för att vara ensam? Har det hänt någonting tidigare och sen efter det blev du rädd?

SV; jag vet faktiskt inte varför jag är rädd för att vara ensam. Jag bestämde mig väl en dag för längesen att jag skulle bli en mes. Nä men inget speciellt har hänt, jag har bara aldrig kännt mig bekväm i mörker eller ensam. Eller jag såg en video för flera år sedan också om en grej som jag än idag är jätterädd för, och rädd för att prata om, och det har typ avrit ett plus i kanten för min rädsla... Är ganska paranoid och tror att någon typ kollar på mig eller att jag inte är ensam, jag är inte riktigt frisk i huvudet det vet jag haha.. men men.
Anonym om Mobilblogg. Ja klockan är ju fan ta mig tr...:
går du gymnasiet eller:)? vad för linje annars

SV; japp jag går första året på Malmö Latinskola, Samhälle/mänskliga rättigheter-internationella relationer. Ett långt namn där ja haha :)
Anonym om veckans horoskop v3.:
vad är din horoskop??

SV; Jag är Väduren, fyller ju år 27 Mars :)

Kommentarer
Postat av: Angelina

sv: jag är en nattuggla!! försöker lägga mig i tid men det funkar fan inte!! x) sj då? :)

2011-01-18 @ 21:50:51
URL: http://leath.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay リネンはレイアウト

pocky e verkligen jätte god med :D

2011-01-18 @ 22:06:09
URL: http://linn-lay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />