kommentarer&svar.

Patte   om mitt 2010. del 1.:
hur mycket kostade spa't och var ligger i poolen ligger det? vad heter hemsidan som man kan boka osv, var de värt att åka dit ? kan du inte berätta vill gärna åka på till ett spa

SVAR; sorry jag vet jag lovade dig att jag skulle svara direkt men glömde heeelt bort ! Spáat i polen låg i Gdansk tror jag det hette, en stad längst upp i Polen. Ohh jag vet faktiskt inte hur mycket det kostade eftersom att det inte var jag som betalade det, men var nog ganska dyrt har jag för mig då vi kollade på priserna för varje spabehandling därborta. Och jag tyckte nog det var värt det. förutom allt krångel med äckelväktarna på flygplatsen sista dagen och förutom flygresan hem och allt det, då var det kaos. Men själva resan var rolig och det var jätteskönt att få komma bort och koppla av med sina bästa vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />