kommentarer&svar.

Anonym om fredag- outfit&facelook.:
har du linser där elr har du bara photoshopat bilderna på dina ögon ?? :)


SVAR: jag har linser på mig hehe, har varken PS eller vet hur man använder det haha :)


Filip om PIC's in school.:
Söta tjejer ni är;) diggar era siden kalsonger också:D


SVAR: tack så mycket :) ohh nu kollade jag på bilderna och fan vad jag saknar det. Vi var jättefinurliga ju!


Anonym om måndag!:
är det era killar ?


SVAR: haha nej, vi gick bara med dem på balen :)


malin om dagens outfit&facelook.:
var har du köpt väskan? rkt fin :)

SVAR: väskan är köpt ifråk GeKås i Ullared :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag mår fint:D själv då?

2010-09-12 @ 16:09:37
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Kitty

- det är bra :)

2010-09-12 @ 20:47:23
URL: http://kittyscloset.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Säg gärna vad du tycker om min outfit idag:) kanske att du kan lägga en röst om du tycker om den? hihi^^

2010-09-13 @ 12:15:15
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså fifan vad du liknar en åsna, hahahaha.

Så jävla ful outfit försöker fan härman kenza bara. Och tro fan inte på folks lögn att du liknar kenza för jag tror inte dem har så bra syn HAHAHAH. Du e sååå ful och falsk bara.. HAHAHA leker skit bra på svenska fast än du e en jävla irakare hahahahhahaha hon skäms över att säga att hon e irakier asså jag känner dig å hela sin horfamilj ska du veta ja!



höhöhö glöm inte heller att du har världens bighead asså !! VÅGA SÄGA ATT DU ÄR EN IRAKEREEEEE HAHAHAH 3iiirachääää

2010-09-13 @ 17:39:33
Postat av: Vanessa

Innan jag börjar skriva enmassa, så vill jag sag att jag heter Vanessa & det var jag som skrev till dig innan!



Du härma sjukt mycket Kenza, så detta borde du ändra på. Leker snygg med inte ens ett dugg, har för stort huve till ditt kropp! HÖHÖHÖ Alltså liknar du en höna hahah, finns ingen skillnad mellan dig och hönan!



PS att du har så jäkla fuuuul stil så att jag inte kan beskriva, din kropp e ju så fucking ful.. Du leker fan att du kan så bra svenska ochsåvidare detta kan du ju bara drömma om lilla du!



Hej & kram, det var allt jag ville säga dig, så tänk på detta nu i ett tag.. Så tror jag nog att du ändrar på det, eller vad tycker du?

2010-09-13 @ 17:50:44
Postat av: Raían

Varför har du inte din egen personlighet och kopierar rakt ut kenzas stil? Ska man ha blogg ska det man va sig själv, kan accseptera att kenza är din förebild, men inte att du ska härma henne med exakt allt ..

2010-09-13 @ 17:54:49
URL: http://raianramadan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />