kommentarer&svar.

oli om lookbook in my ♥:
skulle du inte kunna visa bilder på några utav dina skor??? du som har ganska många

SVAR; jo det kan jag göra faktiskt, men dock inte nu, ikväll. Gör det isåfall imorgon :)


Mina  ([email protected]) om veckans horoskop v4.:
hallå kan du inte lägga upp bilder på ditt rum? Av de lilla man får se då o då verkar de fint!

SVAR; jo det kan jag också göra haha, men inte heller ikväll. Jag fick en fråga att jag skulle visa blder på hela mitt hus så jag kan passa på att göra det också, får isåfall också bli imorgon. :)
..... om virus i datoooorn suckers!:
still thinking about you..

SVAR; ingeeeen aning om vem du är vännen du du inte skrivit namn?.. :/
sandra om pic's - yesterday:
vart var detta synes snart:d

SVAR; förstod tyvärr inte frågan ? vet inte om det beror på att jag är efterbliven eller om den bara var allmänt konstig haha


Nada om gårkvällens outfit.:
varifrån är din tröja:D

Anonym om gårkvällens outfit.:
tror du tröjan finns kvar isf ?

Anonym om gårkvällens outfit.:
tror du tröjan finns kvar isf ?

SVAR; tröjan är ifrån GinaTricot och jag tvivlar väääldigt starkt på att den är kvar, mina damer, sorry :/
Anonym om dagens outfit:
din vän akram är skit söt, vart kommer han ifrån :)?

SVAR; min vän akram är en liten blandning, halv Irakier och halv Rumän :)


Kommentarer
Postat av: Shiko

Svara gärna på dagens fråga i mitt inlägg.

Länk: http://shikos.blogg.se/2011/january/mamma-vs-pappa-1.html



Tacksam för svar. <3

2011-01-25 @ 01:25:07
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />