FREDAG!

Så nu är jag äntligen klar med det mesta för dagen. Jag är så sjukt trött och mår illa som fan. Efter skolan hände en jävla massa, kan jag säga er! Först när jag var påväg hem upptäckte jag att jag hade glömt roro'a cykel i skolan. Jag skulle cykla hem den för hon åkte iväg under skoldagen. Så gick vi hem till titti, tog hennes moppe och så iväg till skolan igen. Så cyklade jag hemåt med henne bredvid mig med moppen. Så skulle vi "tävla" lite på skoj. Så tog dumma jag en annan väg för att gena, men så ser jag att hon har stannat en bit bort, så skulle jag kolla vad hon gjorde så jag fortsatte att cykla och såg inte vad jag cyklade. Helt plötsligt "boom!" in i en buske och ner på gatan! *pinsamt!*  Skrapade upp min lilla hand. Sen cyklar jag halvdöd hemåt. Hann inte äta något eller så, utan hon kom förbi igen och så skulle iväg. Så träffade vi adrijana,melisa,filip och rami. Så var vi ute med dom. Har gungat jättemycket och jag mår fortfarande illa. Men vi har haft skitkul. Kom hem för en stund sen och nu är min kusin hos mig. Hon ska sova här, sen imorgon ska vi SHOPPA! =)
Sitter och lyssna på "honey honey", man blir på så bra humör av den låten :), och det var såååå otroligt underbart väder idag. Ska bli ännu finare imorgon hörde jag. Man blir så påverkad av vädret, man märker att alla är mycket gladare och piggare nu! Äntligen fredag och äntligen påsklov! Ska ni hitta på något speciellt under lovet då? Själv ska jag nog bara ta det lugnt.
Men nu ska jag ut en runda med älsklingen, ha en bra kväll!. puss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />