I'm back.

Hejsan allihopa.
Nu är jag äntligen hemma. Vi hade skitkul igår hos min kusin. Kom hem för ett tag sen sen har jag ätit för jag var jättehungrig, och nu sitter jag här! Det är inte lika fint väder idag som det har varit på sista tiden :( Det är lite grått och molnigt, hoppas det blir finare väder imorgon då. Idag vet jag faktiskt inte vad som händer. I vanliga fall skulle jag nog ha förberett mig för skola imorgon men inte idag, nej! För det är ju påsklov, ska bli skithärligt! Ska nog bara ta det lugnt idag tror jag, om det inte kommer upp något mot kvällen. Jag tänkte att jag skulle lägga in bilder från gårdagen, så varsågoda!


köpte detta fina linnet, tyckte speciellt om axelhålen i banden, love it!     från GinaTricot.

Köpte även denna tröja, inte direkt somrig men tyckte ändå att den var jätte fin. & dessutom är den ju rosa!  från NewYorker.

Äntligen köpte jag jeansleggings som jag väntat på så länge. Men jag blev skitsur för jag ville egentligen inte ha dessa, utan jag ville ha de andra som typ såg ut som gamla jeans. Dom ljusa med lite mörkade söm på sidorna. Men de fanns inte i min storlek så det fick bli dessa, :(, men bättre det än ingenting.       från Vila.

LOVE! Jag blev helt förälskad i denna tröjan! Var bara tvungen att ha den. Den fanns även i vit, sen såg jag den rosa, så självklart blev det denna =)   från GinaTricot.

Och så köpte jag ett par svarta leggings.    från ginatricot.

Puuuss! , dessa bilder bjuder jag på! =)

Det blev en hel del smoothie drickande på "Redfellas Juicebar", De gör skitgoda smoothies. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />