vårgrill.

hello sweetie.
Vad har ni haft för er denna underbara dag? :), Själv har jag spenderat dagen med min söta kusin. Vi har haft en massa kul. Vi har bl.a grillat marsmallows (felstavning?), i den fina vårsolen, mysig eller vad?! Sen har vi varit ute i det fina vädret och hoppat , sjungit Indiska låtar på singstar, sjukt kul!, men jävligt svårt om man inte kan texterna sen innan haha och så har vi gjort en massa annat.här kommer lite bilder från dagen =)


superman! :)                                                              

   
Jag är ju duktig på att grilla... ibland :$

Singstar Bollywood, ett MÅSTE om man vill ha roligt!

Som sagt, IBLAND är jag duktig på att grilla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />