veckans mellanmål.

Jag har fått tillbaka min aptit lite mer tror jag. Idag har jag ätit frukost, middag och så lite smått och gått lite då och då. Min kvällsmat blev som den varit den senaste tiden. Ruculla/Isbergssallad, åh det är såååå gott! Jag älskar salt&surt. Jag äter ju salt till nästan allting, äpple,gurka,och massa annat. Man kan göra det om man inte har tid att göra något som tar mycket tid eller om man bara är sugen på något gott. Dock ska man ju inte äta det som en middag eller så, det är ju inte bra, Man måste ju äta riktig mat då. Om man inte bantar förståss. Men jag brukar äta det typ på kvällen eller som mellanmål.

Såhär gör du världens godaste snabbis-sallad:
 
Isbergssallad (så mycket som du vill ha)
Ruculla (så mycket som du vill ha)
½ Citron
Salt
Olivolja

1.Hacka först isbergssalladen och rucullan och blanda ihop.
2. Pressa citronen över.
3. Häll så mycket salt som du tycker om.
4 Häll till sist lite olivolja över allting.
5. Blanda ihop allting och VOÍLA, där har du en supergod sallad.
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />