ångest skola!

hejhopp.

Började klockan nio idag, vi gjorde inte så mycket typ. Fick schema, pratade, bl.a om vår klassresa i februari som jag längtar sååå mycket till! Iallfall så snackade vi om typ vad som ska hände kommande veckan och lite sånt. Det var kul att träffa alla igen efter sommaren, men det är alltid kul första veckan sen är det ångest på livet igen... Och vi fick ett jävla bajs schema! Såna helvetesdagar och sånt, från 8 till 4 ooch såå! Tror nog lärarna vill ta död på oss eller någonting.

IAllfall så slutade vi runt 11 tiden så stack jag och afro hem och gjorde mat för vi var hungriga som satan! Vi gjorde, eller rättare sagt JAG gjorde spagetti med köttfärssås, och det blev faktiskt skitgott, konstigt noog! Vi åt och sånt, sen tvingade gon med mig till skolan och hämta hennes lillebror, sen köpte vi glass och snackade en massa påvägen hem. Nu är jag hemma och är svintrött, och det känns faktiskt jätteskönt att vara trött så att jag kan sova tidigt idag.

Iallfall så ska vi åka och paddla imorgon, det är någonting som alla nior gör. Vi ska paddal i Rönne Å (tror jag det heter) haha, och vi ska paddla i sex timmar!, Dom vill verkligen ta död på oss! Vi måste packa ner kläder och sånt i plastpåsar, jävla bönder! Haha ja men det kommer säkert bli kulkul med idoterna från klassen.Hoppas jag iallfall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />