back to the horsie.

hejhej.

Fy skämms på mig! Verkligen haha, bad update...igen! Det är faktiskt så att jag har varit hos min kusin i tre dagar och deras jävla internet bestämmer sig för att inte fungera just när jag är där. Så det är faktiskt anledningen till att jag inte skrivit någonting i bloggen på ett tag.

Men nu är jag faktiskt hemm och det känns jätteskönt, är verkligen supertrött. Idag började ju första ridlektionen för denna terminen. Det känns faktiskt skönt att vara tillbaka tycker jag. Vi red out och så, så det var jättekul tyckte jag, gick ju dock lite vildt til men det var kulkul haha. Iallfall så är jag hemma nu och ska alldelles strax hoppa in i duschen, det stänkte ju en jävla massa lera på mig och så när vi var ute. Nej jag står inte ut med mig själv, måste in och duscha haha. skriver mer sen.

pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />