bad update.

hejhopp!

Dålig update igen, jag vet! Melisa sv ju hos mig i förregår, sen när vi vaknade igår så drog vi till afro en stund, sen så fortsatte jag och afro mot konsum medans melisa gick hem och skulle byta och och ltie sånt. Jag och afro köpte engångsgrill och lite grillsaker så stack vi till en mysig liten park aktig plat, sen kom melisa och så grillade vi, ellar vi försökte ju iallfall haha. Det tog en jävlans tid att försöka få igång den dumma grillen, men vi lyckades till slut, höhö!

Iallafall så grillade vi och åt och typ satt och hade det mysigt ett långt tag, sen fick vi plötsligt för oss att vi ville leka lite så vi drog till närmaste lekplats och hade en massa kul, man kan verkligen säga att barnen i oss hoppade fram där haha. Vi blev iallfall kvar dät ett tag. Det var kul att vara med my girls faktiskt, har inte varit med dom två själv på ett låångt tag, bara vi tr då. så det var jättekul.

Efter att vi grillade och hade lekt färdigt klart så stack vi hem till afro, så träffade vi aylin som itne inte sett sen somamrlovet börjat, har faktiskt saknat henne an massa. Vi satt hos afro ett tag sen stack vi hem till mig, och hade väldigt kul med baby, eller melisa hade det iallfall. hahaha. Sen stack vi ut en sväng runt halv elva tiden, efter det stack melisa och aylin hem så jag och afro fortsatte att vara ute lite till sen stack vi hem till henne, vi åt typ, satt vid datan och gjorde lite annat kul haha, men ni får inte veta vad mohaha! Det blev sängen för oss runt fem imorse, så vaknade vi inte förens ett tiden och jag vakande av att hon fisen satt och smaskade och sa " raghad dina kalaspuffar smälter snart", drog hem efter att vi suttit och kollat gymnasielinjer och ltie annat på datorn.

När jag kom hem duschade jag och fixade mig ltie sen blev det av hem till min syster, för att min systers dotter fyllde 5 år så vi hade ltie kalas för henne. En jävla massa jobbiga ungar kan jag säga er, ungar är gulliga tills dom blir 2 år, sen är som bara pain in the ass, enligt mig ! Men jag älskar fakttiskt bebisar. Min kusin kom även hem till mig efter kalaset så nu är hon här och ska sova här.

Bilder från de två senaste dagarna kommer senare ikväll eller kaaaanske imorgon, sorry för den dåliga updaten men aja! pussiiiees.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />