sorry sorry!

Hej hopp.

Som melisa säger så förjänar jag inte att ha min blogg, för jag har blivit så sjukt kass på det här med uppdatering och så. Men det är ju faktiskt så att jag knappt har varit hemma den senaste veckan, har typ sovit hos min syster, mina kusiner, kompisar och lite sånt.

Iallfall så kom jag hem för en stund sen från rebecca, jag har sovit där. Vi hade verkligen sjukt kul igår kan jag säga, men jag e så jävla trött i kroppen och benen nu! haha vi somnade runt fyra, helv fem tiden typ och så vaknade vi runt halv två idag. Så gjorde vi frukost och sen gick vi ut i henes trädgård och solade och tog det lugnt, det är ju sååå varmt idag! Det var rätt så varmt igår åccå, men mycket mer idag. Jag läste i tidningarna att det skulle bli jätte varmt i augusti så det börjar väl visa sig nu. Vilket är superskönt för jag är så jävla trött på vårt pissväder!

Ikväll så kommer min syster och hämtar mig och melisa så ska vi hem till min syster och passa hennes barn och ltie sånt, kolla så snäll jag är! Spenderar min fredag kväll hos min syster och passar hennes batn!, Jag är en ängel (a) ! Haha nu ska jag typ lägga in lite bilder och så, det var ju ett tag sen. pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />