måndag.

hejhej!

Sjukt kort och skön skoldag, började klockan nio men var inte där förens 11 tiden , fy på mig! Men missade ingenting typ, vi gör ju inte så mycket nu i och med att det är sista veckan (tack gud!). Iallfall så hade vi bara lektion en stund sen slutade vi, alltså runt 12 tiden. Pga av att några lektioner ställdes in och så. Men jag kom inte hem förens en liten stund sen haha, jag blir alltid fast i skolan av olika anledningar, en av dem är ju att jag helt enkelt inte orkar röra mig hemåt.

Men nu är jag iallafall hemma och ska alldelles strax äta, för jag e hungrig som en varg!, eller vilket djur som nu är väldigt hungrigt haha! hoppas ni får en fin måndag, pusspus :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />