oh min gud.

halleo!

sorry sorry sorry, en riktig svikare är jag hehe *fyy* ! Har knappt bloggat på de här senaste dagarna, känner mig helt naken när jag inte har fått skriva av mig, det liksom kliar i mina fingrar! Aja nu är jag iallfall tillbaka och idag ska jag inte lämna er, promise!

Har iallfall sovit hos min kusin och det har varit en helvettes natt! Fyfan säger jag bara! Har aldrig i hela mitt liv kännt att jag vill döda en hund, men inatt asså, jag ville bara bränna upp den! Min kusin har världens jobbigaste och mest aggressiva hund. Börjar bli riktigt rädd för den jäveln faktiskt ... :(

Kan säga såhär att vi inte kunde lägga oss förens fem, halv sex tiden imorse, och att jag har en massa bitmärken på armen. Lista ut resten själv...

Nu så äntligen ska jag lägga in bilderna från dagarna som gått hehe, lite sent men who cares? Niii såklaart! hihi.


(L)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />