onsdag.

hejhopp!

Äntligen hemma efter ännu en ganska så kort skoldag. Slutade runt tjugo i två och kom hem för ett tag sen.

Usch vad kallt det var imorse när jag skulle till skolan, blir ju bara kallare och kallare för varje dag. Och det gör mig så super super leden faktiskt, kunde det liksom inte bara varit sommar året om, förutom en vecka kasnke då det är jul?! Det hade varit så skönt ju!

Ähh tillbaka till verkligheten nu! Sitter här och är småhungrig, så jag ska nog springa upp och ta mig något att äta. Ikväll blir det av mot stallet då jag ska rida, orkar egentligen inte eftersom att det är så kallt och så. Vad händer hos er då en såhär kall o tråkig dag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />