soorrryyyy

Fan avd jag har varit kass på att uppdatera de tre sista dagarna, men jag har knappt varit hemma, och ännu mindre tid har jag haft åt att sitta vid datorn. Var ju hos min syster i fredags till igår, sen igår åkte jag till rebecca och sov där. Kom hem för en liten stund sen. Men jag har faktiskt haft med mig kameran hela helgen så det kommer in en masssa bilder senare, som gengäld för att jag varit så oaktiv hehe.

Har ni haft en bra helg då?
Vi hade iallfall ganska kul hos rebecca igår, några andra vänner kom över och så typ bara var vi hemma och inte gjorde så mycker faktiskt haha, men det blev iallfall en lyckad och mysig kväll. Idag ska jag inte göra så mycket, bara vara hemma och ty, göra ingenting. Ta det lugnt bara och så. Skola imorgon ju.. slutet närmar sig! Bara denna veckan och nästa, så f*cking skönt asså åhh!




Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Japp :) varit med bästavän hela helgen ocg ridit och typ städat och sånt. dusj? :)

2009-12-06 @ 19:02:17
URL: http://fetkometsliv.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; låter bra :) <3

Ja, den har varit bra. Din då? :D

2009-12-06 @ 19:05:25
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />