tisdag.

hellu babes!

Sitter med kusin just nu, vi bara sitter o snackar och sånt. Slutade lite innan två, men som vanligt har jag otur när jag kommer hem och är utelåst! Jag satt ute i f*cking en helt timme i denna jävla kyla! Tyck synd om mig! :(

Iallfall så räddade min kusin mig och nu är jag inne i värmen hehe, mycket happy! Ska nog bara ta det lugnt idag, plugga lite och så, vad ni gullunagr göra idag då? Skoldagen var helt okej idag faktiskt, kort och skön, åh jag vill bara att dessa två veckor ska gå fort så vi kan få vårt efterlängtade jullov. Alla skolor har ju inte Jullov samtidigt, vi har iallfall den 18 December, när har ni? :)




Kommentarer
Postat av: Ellika

sv: tack, hehe :)

2009-12-08 @ 16:40:53
URL: http://gummilummi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />