ångest eller vad?

Sitter med yosur, och vi är liksom hyperaktiva nu. Varför får ni faktiskt inte veta mohaha! Sitter även och har lite smått ångest med melisa, ibland vill jag bara skjuta en viss folkart. Arh! . "De" borde utrotas tycker jag" Iallfall så har jag fixat mina naglar, kunde inte bestämma vilken färg, beslutsångest! så jag tog fem olika färger, en på varje nagel haha, lite coolt tycker jag. Hehe nu ska jag och yosur fortsatta att vara hyperaktiva och sen blir det sängen för oss. Pussar.


Och jag saknar oss!
m-r-a-r <3

Kommentarer
Postat av: Melisa

Jag hatar boys, jag hatar att dom finns, jag hatar att jag inte är homosexuell ibland, jag hatar att jag dras till killar, jag hatar att dom är fina, jag hatar att dom är svin, jag hatar deras sätt att vara på, jag hatar deras gulliga mytoman ord, jag hatar allt som har med killar att göra :( haha.



Jag saknar oss också, och jag älskar oss med. <33333333

2009-07-06 @ 02:36:10
URL: http://melisanadarevic.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Kikar in här :)

2009-07-09 @ 17:10:36
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />