hemma.

hejhej.

Kom hem från rebecca för en stund sen. Jätteskönt att vara hemma. Uppdateringen sög i stort sätt igår, sorry, haha. Iallfall så kom jag ju till rebecca runt 7 tiden tror jag, vi satt typ bara vid datorn och lite så, lite senare kom selene, så började vi fixa oss och lite sånt. Sen blev det utgång, vi träffade några av rebeccas kompisar och så. Gjorde en massa, vissa saker pinsammare än andra haha, men vi åt pizza, var ute och så. Tog det bara lugnt helt enkelt. Vi hade jättekul faktiskt. Vi kom hem runt elva tiden och bara satt hemma och tog det lugnt vid datorn, vi kollade även igenom en massa gamla videosar på mig och rebecca, fyfan vad jag skrattade asså. Grät så mycket som jag skrattade. I och för sig, gråter jag alltid när jag skrattar men men, haha. Sen typ satt vi vid datorn hela natten lång. Förresten fick vi besök runt tre tiden haha, vi gick ut i rebeccas trädgård och där träffade vi emma,ilona och nelly. Stod och snackade lite och så i ösregnet, sen stack dom så vi återgick till vårt datanördande, hade en massa kul på datorn iallfall, hihi :)

Denna fången fick faktiskt älsklings-kameran följa med, men dock så tog vi inte så jättemycket bilder, men ett par stycken blev det iallfall.
pusses.

Kommentarer
Postat av: Rand

du har temat fashion ja? hur fick du bort de där bilderna uppe och den randiga fula "bakrunden" och ändrade allt till rosa?

2009-07-11 @ 20:08:29
URL: http://rands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />