kvällsgrillning... myys!

hellu!

Är hemma hos min storasyster justju. Kom hit för en stund sen, har varit och badat med familjen och min kusin. Efter badet var det snabbt att fixa sig och åka hit. Mina systrar och några kompisar och så ska komma hit så ska vi grilla och massa annat kul. Igår blev det inte som planerat, jag kom inte hit igår, utan var med min kusin och Desteny (hennes kompis), vi var ute till typ halv tolv eller så, det var så jävla fint väder. Sen stack vi hem till min kusin och sov över där.

Åh vädret har varit underbart här de senaste dagarna, synd bara att det ska regna rätt så mycket de kommanda dagarna, men en paus behövs väl haha.Hoppas bara att det fina vädret kommer tillbaka snart. Nu orkar jag faktiskt inte sitta vid datorn längre. Ska upp till de andra.

pusses.

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: okej, roligt! :D

nja inte mycket, hållt på med rummet och kollat på tv

2009-07-04 @ 22:54:20
URL: http://fuckingems.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />