mycket på en gång!

Äntligen paaus! Shit, jag är så otroligt trött nu haha, har inte ens haft tid att tänka de senaste tre dagarna. Det är därför ja inte ens har kunnat blogga. I förregår stack jag och min syster hem till min storasyster för att sova där, eftersom att vi tidigt igår morse åkte till Göteborg, Liseberg. Med några kompisar,kusiner och mina andra systrar. vi hade verkligen jättekul, åkte en jävla massa och skrattade en hel del. Det var så sjukt varmt, gud asså! Det kändes som om man inte var i sverige. Exakt när man kommer ut ur bilen känner man liksom hur den varma luften slår i ansiktet, exakt den känsla hade jag i turkiet, på tal om turkiet så har jag världens ångest, vill tillbaka förfan! Iallfall så kom vi inte hem förens runt tolv, ett tiden igår natt, sen vaknade vi tidigt idag igen och åkte och badade, och brände oss lite mer i solen. Mina axlar såg hemska ut igår, fast dom håller på att bli bättre nu, hoppas jag. Nu så är jag iallfall äntligen hemma. Men planerna är inte slut än för dagen haha, jag sak duscha, fräscha upp mig lite sen blir det iväg igen hem till syster men vet faktiskt inte vad vi ska göra. Men nu ska jag in i duschen.

pussar.



Kommentarer
Postat av: emelie

sv: tack :)

händer ikväll?

2009-07-03 @ 20:10:01
URL: http://fuckingems.webblogg.se/
Postat av: Diana

SV: Tack så mycket! det värmer!!

2009-07-03 @ 21:35:45
URL: http://diianasalim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />