rubrik?

hej hopp, fågelsn*pp

sitter och tråkar med yosur, eller egenligen har vi inte så tråkigt. Men ja, inga detajler här va haha. Iallfall så skulle jag ju hjälpa melisa idag med packningen, men det hände en liten grej så det fick bli ändrade planer. Lite senare runt 8 tiden åkte jag hem till mina kusiner, och där hände en väldigt rolig grej haha. Det uppstod ett litet problem med min kusin och deras jobbiga grannkärring, det var skitkul att titta på, som grannfejden... Fast live, hahahah. Tycker sånt är skitroligt faktiskt, haha. Iallfall så stack vi ut lite senare och åt hamburgare och köpte massa godis och sånt. Sen blev det hemåt. Har varit med min kusin tills nu, vi har typ varit ute och hoppat på studsmattan och lite annat. Nu ska vi återgå till vårt datanördande, hihi.

puss på skinkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />