seg-dag.

tjenixen sötnos.

Kom hem för en stund sen, har varit ute med mina kusiner. Men jag orkade verkligen inte vara ute längre, så jag övergav dem och stack hem. Och nu sitter jag här, men badrocken på , har nyss hoppat ut ut duschen. Vet faktiskt inte vad det är med mig idag, är helt trött och tråkig verkar det som haha. Iallfall så ska jag hem till melisa mögen imorgon och hjälpa henne att packa eftersom hon ska åka till Barcelona om två dagar, buhuu på dig, din jävel! Jag vet att jag nyss kommit hem från turkiet men det känns fortfarande semestertomt om man kan säga så, 10 dagar i turkiet räckte inte helt enkelt. Iallfall nu ska jag fixa mig lite och så sen ska jag återgå till mitt datanördande.



pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />